2020-05-23

2020-05-23 07:42 Link megnyitása Részletek tumblrNem térnek vissza az Air France A380-asai, újraindul Budapestre az Aegean is

Nem térnek vissza az Air France A380-asai, újraindul Budapestre az Aegean is: abszurdisztan: sogorok: abszurdisztan: kgyst: A koronavírus nagy nyertese lesz az A380, nem kell többet dolgoznia. Az Air France után az Etihad is leállítja őket, a Luftinál egyelőre 7 marad, az Emiratest még nem olvastam. Ez egyébként bizonyos szempontból jó hír, megvan a következő évtizedek teher-alaptípusa, ami majd rendszeresen jár Budapestre is. (Utasrepültetésnél van egy csomó olyan mellékes költség, mint a légiutas-kísérők fizetése stb, ami nagy gépekkel nem csökkenthető, viszont teherrepcsiknél nem jelentkezik. Az meg egy másik kérdés, hogy erre a verdára hova lehet olyan lukat vágni, ahol gazdaságosan betehetik a teherárut, a pilótafülke alul lévén. Azért ilyet csak nem akarnak: Miért örülünk, hogy nem lesznek a380-asok @abszurdisztan , nem örülünk. Az ok amiért szépen eltünedeznek, az az hogy egyre nehezebb megtölteni utasokkal, ezért egyre gazdaságtalanabb, és így relatíve is egyre környezetszennyezőbb. A négy hajtómű többet fogyaszt jóval, mint a modernebb 2 hajtómű ugyanekkora teljesítménnyel - amúgy ez lett a veszte a kedvencemnek a A-340-es gépeknek is. Szóval kicsit túltolták anno, és mivel nem lett egy tömegtípus, mint anno a Királynő ( B-747), így javítani, karbantartani, üzemeltetni is méregdrága. Erre mondom én a boltba, hogy szép, szép, de haza nem vinném…  :-) Köszi a magyarázatot!Amúgy mi a prognózis, hány légitársaság áll bele a földbe a válság kapcsán Megmaradnak a fapadosok Hány százalékkal fognak csökkenni a repülőgép-flották Azt mondta a szakértő bácsi hogy csomó ilyen long haul izé megy a levesbe. Early retirement. A 380at sajnálom szerettem utazni rajta


(c)Alter Játék Kft. | info@hirss.hu