2019-01-09

2019-01-09 22:26 Link megnyitása Részletek tumblrpaganmaga: sztupy: viteez: praesensperfectum: vonatozoo: praesensperfectum: the-man-195: @vona...

paganmaga: sztupy: viteez: praesensperfectum: vonatozoo: praesensperfectum: the-man-195: @vonatozoo @fovarosiblog @hercigprimas ezt fejtsétek meg :D Szép találat! Nálunk mondjuk ilyet nem - igazán/nagyon - lehet több okból sem: - A vasúti járművek nem nagyon szeretnek így közlekedni -> a merev csavarkapocs és ütköző készülékek bár rugalmasak (tud nyúlni illetve összenyomódni) ilyen esetben a vonóerőt biztosító gép szélső esetben “át tudná rántani” a rövidebb úton főleg a kéttengelyes és/vagy könnyű kocsikat. (Ezt nem műszakilag hanem jogilag, praktikusan előírások/utasítások alapján biztosítják) - Másrészről vonatmenetek számára beállított vágányutak esetében kevés berendezés képes kezelni az ilyen jellegű vágányutakat (expert kategóriás téma, valószínű egyszer megemlékeznek róla) Persze nem kizárt, hogy lehet így közlekedni, meg ha nagyon akarok akkor bármikor de felénk tényleg nem jellemző! szerintem ez nem valamilyen központi berendezéssel állított vágányút, mert az usában a vasút ennél sokkal primitívebb. Egyébként a @hercigprimas azt mondja, hogy szerinte az ott egy csonkavágány. Tehát például egy olyan szituáció, hogy két egyvágányú vonal összeáll egy kétvágányúvá. @azazelm0rdant multi track drifting Ez egy vonat. De miért gőzölög a rakomány


(c)Alter Játék Kft. | info@hirss.hu